23 Temmuz 2014 Çarşamba

Yaz Şenliği 1.Ay Sonucum :(

Sanırım şenliklere katıldığımdan beri en talihsiz olan ayımdı. Bunda tabiki yeni işe başlamış olmam, erkek arkadaşımın taaa New Yorklara gitmiş olması ve dolayısıyla benim bu yeni hayata alışma çabalarımdan dolayı kitaplara zaman ayıramamam etkili. Ama yine de tüm bunlara rağmen okumuşum yine de diyebiliyorum:)

Bu şenlikte ilk defa birkaç arkadaşımın da listelerini paylaştım. Bu nedenle sanıyorum içlerinde en kötü duruma sahip kişi benim. Bu nedenle kendim için üzülüyor, onlar için mutluluk duyuyorum :)

Buyrun işte okuduklarım;

3. Kategori: Üvercinka - Cemal Süreya / Yapı Kredi Yayınları / 64 sayfa

5. Kategori: "Keşke"siz Bir Yaşam İçin İletişim -Doğan Cüceloğlu / Doğan Kitap / 200 sayfa (yorum için tık tık.)

11. Kategori: Baba ve Piç - Elif Şafak / Metis Yayınları / 384 sayfa (yorum için tık tık.)

15. Kategori: Açgözlü Turna Balığı - Angel Karalivyeç / Can Yayınları / 96 sayfa

19. Kategori: Kardeşimin Hikayesi - Zülfü Livaneli / Doğan Kitap / 325 sayfa (yorum için tık tık.)

24. Kategori: Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü / Yapı Kredi Yayınları / 72 sayfa

Toplam Sayfa Sayısı: 1141 sayfa
Toplam Okunan Kitap Sayısı: 6
Toplam Puan: (6*10)+11=71 puancık :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder