12 Temmuz 2014 Cumartesi

Burada Puzzle Var Ahali

Merhabalar,

Yaz Okuma Şenliği postuma başlarken bahsetmiştim aslında(Buradan ulaşabilirsiniz.), sizinler bir de yaptığım puzzle larımı paylaşacağım diye.

Puzzle benim için kitaplar kadar değerli, her yeni puzzle da kendimle ilgili bir şeyler daha kazanıyorum sanki. Biraz daha sabır sahibi oluyorum, biraz daha parçalardan bütün oluşturmaya alışıyorum, biraz daha zorlansam da bir işin sonuna gelmenin mutlululuğunu yaşıyorum. Bu nedenle artık yaptığım puzzle ların bir kısmını sizinle paylaşma kararı aldım. Şuan elimde fazla fotoğraf yok, çoğu sağda solda puzzle larımın. Ama en en sevdiklerimi şimdi sizinle paylaşacağım :)


Kendisi benim puzzle hastalığımın başlama evresinde ilk karşıma çıkan puzzle. Babamı kaybettiğim zamanlarda yani yaklaşık iki sene önce, sınıfımdan iki samimi olmadığım arkadaşım kafamı dağıtmak için bana hediye etmişlerdi bu puzzle ı. Ne kadar sıkılırım bilemediklerinden 500 parçalık, insanın içini açarcasına maviliklerle dolu bir puzzle seçmişler. Ayrıca incelikleri beni daha da etkilemişti. İki gün gibi bir sürede bitmişti bu puzzle ve o an anlamıştım; kafam bunaldığında en az kitaplar kadar yardımcıydı bana bu hobi:)

Daha sonra başka puzzle lar da yaptım. Ancak onlar ablamın evinin duvarlarında ve birkaç tane de ablamla ortak yaparak hediye ettiklerimiz var. Ardından sevdiceğime yaptığım puzzle ile bu hevesim adeta kat be kat arttı. Adeta aşık olmuştum çünkü manzarayı yaparken.


İşte bu yukarıda gördüğünüz Kız Kulesi ve benim ilahi efekte sahip olduğunu düşündüğüm mükemmel tablo! 1000 parçalık bu sevimli şey de yaklaşık iki haftamı aldı. Ancak erkek arkadaşıma evde yakalatmama çabam eminim iki haftanın üçte birini oluşturmuştur ve beni oyalamıştır :)

Bütün yaptıklarım içinde kendime ev hediyesi olarak yaptığım bir puzzle da var tabiki. Herkese hediye almaya bayılan ben, tabiki kendime de alıyorum hediye :)


İşte bu da Ünlülelerin Son Akşam Yemeği! 1000 parçadan oluşan bu canım puzzle da bir hafta gibi bir sürede tamamlandı ve yemek masamın hemen üzerine asıld :) Fotoğraf kaliteleri neden böyle kötü çıktı anlamadım ama bu puzzle ı evide görüpte beğenmeyen, gülümsemeyen görmedim açıkçası :)

En son olarak da ablişkomun hediye ettiği bir puzzle ı sizlere göstereceğim. Bu puzzle üç günde bitmiş olup henüz tazedir. O kadar taze ki daha çerçevesi bile yoktur (Yan oda da bekleyen diğer iki puzzle gibi)


İşte bu da benim iki hobimin birleşmesini temsil eden, ablişko hediyesi, 1000 parçalık yeni bebeğim :) Her bir kitaplık farklı bir dünyaya açılıyor, aynı benim her sayfa çevirdiğimde kafamdaki sahnenin de değişmesi gibi...

Kalitesi kötü olan bu fotoğraflarla paylaşım yaptığım için üzgünüm. En kısa zamanda daha güzellerini çekmeyi umuyorum. 

Son olarak puzzle konusunda yardım isteyenlere bir mail hatta bir yorum kadar uzak olduğumu hatırlatarak, sizlere iyi geceler demek isterim. 

Bu da iyi geceler şarkım olsun :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder