10 Ocak 2015 Cumartesi

Yaz Rüzgarı - Kristin Hannah

Kitap Adı: Yaz Rüzgarı
Yazar: Kristin Hannah
Yayınevi: Pegasus
Sayfa Sayısı: 400 sayfa
Benim Puanım: 7 / 10


Merhabalar,

 Her zamanki gibi okuyup bitirdiğim bir kitabın daha postunu gecikerek yazıyorum. Bu aralar ruhsal olarak kendimi pek iyi hissetmiyorum, iş yoğunluğu da buna eklenince açıkçasıbir haftadır ne bloguma bakıyorum ne de kitaplarımı istediğim şekilde okuyabiliyorum. Kafa rahatlığı ayrı bir olaymış. Bak mesela bugün direksiyon sınavından da kaldım :(

Hoop gelelim kitabımıza; Kristin Hannah' ın ilk okuduğum kitabı Yaz Rüzgarı. Kitabı Kış Şenliği' nde 16. Kategori kapsamında aşk romanı olarak okudum. Blogumu takite olanlar az çok bilirler, aşk romanı insanı değilimdir pek. Bu nedenle bu kitabı e-kitap olarak iş yerinden gidiş-geliş yolunda ve iş yerinde verdiğim molalarda okudum. Bu nedenle beni yormayan dinlendiren bir kitap oldu. Hani sonunu rahat tahmin edebilmenin verdiği huzur var ya, işte bu kitapta tam bu şekilde oldu benim için. 

Kitabımız da dikkatimi çeken başlıca karakterlerimiz; asi kızımın Ruby, Ruby' nin mükemmellik abidesi olan ablası Caro, anneleri ve ünlü talk show sunucusu Nora Bridge, Ruby' nin ilk ve son aşkı Dean ile Dean' ın kanser olan kardeşi Eric... Kitabımız Nora' nın eşinden ayrılıp evi terk etmesi sonucu, ailenin dengesinin nasıl herbir bireyi farklı noktalara sürüklediğini bizlere anlatıyor. Ama açıkçası benim için en çok dikkatimi çeken "Asla hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığı" gerçeğini gösteriyor olması. 

Ben kitabı okurken beni rahatlattığı ve dinlendirdiği için sevdim. Özellikle aşk ve aile romanlarını sevenler için pembe dizi modunda, oldukça sakin bir kitap olduğundan tavsiye edebilirim. Yazarın bir daha kitabını okur muyum açıkçası bilmiyorum. Ancak yine de alanında okuduğum kitaplar içinde anlatımını beğendiğim yazarlardan oldu kendisi. Kitabın özellikle Ruby' nin kendi içini not defterine döktüğü satırlar benim oldukça ilgimi çekti. 

Herkese iyi hafta sonları, iyi okumalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder