25 Mayıs 2014 Pazar

SAKIZ CEVİZ DENİZ-2.YIL ÇEKİLİŞİ ( Benim de ilk çekilişim heyo)

Çekilişee katıldımmm!!

Hayır belki bu büyük bir olay değil ama benim ilk çekilişim ve oldukça heyecanlıyım :)

Her zamanki pazar günü miskinliğimle blog turları yaparken rastladım Sakız Ceviz Deniz' in bloguna(blog görüntülemek için buradan lütfen). Ardından 2 Mayıs tarihinde bir çekilişi olduğunu farkettim. Çekiliş sonunda iki kişiye birbirinden güzel beş kitaptan birini hediye edecek. (Çekiliş için ise link burada)

Benim çekilişe katılma sebebim olan kitap hangisi derseniz, gönül isterki hepsi benim olsun ama aralarından bir seçim yapmak durumunda olduğumdan Ahmet Altan' ın Son Oyun kitabı.

İşte sizin için blog yazarı olan Selmin' in çekiliş yazısı:

2.YIL ÇEKİLİŞİ

27 Mayıs’ta bloğum 2 yaşında olacak. Ben de bunu kutlamak için geçen yıl olduğu gibi bir kitap çekilişi düzenlemek ve 2 kişiye birer kitap hediye etmek istiyorum. Katılım için, bloğumu takibe alarak çekilişi herhangi bir sosyal paylaşım sitesinden duyurmanız yeterli.
Kitaplar
Ustam ve Ben Elif Şafak
Son Oyun Ahmet Altan
Dünya Ağrısı Ayfer Tunç
Kar Orhan Pamuk

Katılmak isteyen arkadaşlar 27 Mayıs’a kadar hangi kitabı istediğini ve paylaşım linklerini belirterek  yorum bıraksın lütfen.  
Herkese bol şans.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder