6 Mart 2014 Perşembe

Okuma Şenliği Kış'13 - Son Ay :)

Merhabalar,

Bu blogu açmam için bir kıvılcım olan Kış Okuma Şenliği' nin sonuna gelmişiz. Beklediğim performansı sergilediğimden emin değilim çünkü kategorileri tamamlayamadım. Ancak bunda tamamen hem okuyup hem çalışmam, aynı zamanda okulumu bitirmek adına son senemdeki tez yazma yoğunluğumun neden olduğunu belirtmem lazım sanırım. Eğer bu etkinlik olmasaydı birçok romanla muhtemelen karşılaşamayacaktım. Çünkü genelde kitapçı raflardan seçip aldığım kitaplar yerine kategorilere uydurmak adına uzun arayışlar sonucu kitap seçip okumak mükemmeldi. Kütüphanem bu kadar kısa sürede hiç bu kadar gelişmemişti. Bu nedenle Pinuccia' ya en derin teşekkürlerimi ve bu etkinlik için saygılarımı sunuyorum.

Gelelim benim 4 aylık toplam okuma performansıma;

1.Kategori: Cehennem - Dan Brown / 574 sayfa / 10 puan

2.Kategori: Kaf Dağının Önü - Murathan Mungan / 293sayfa / 10 puan

3.Kategori: Balık İzlerinin Sesi - Buket Uzuner / 215 sayfa / 10 puan

4.Kategori: Oblomov - İvan Gonçarov / 619 sayfa / 15 puan

5.Kategori: Sineklerin Tanrısı - William Golding / 261 sayfa / 15 puan

7.Kategori: Semerkant - Amin Maalouf / 318 sayfa / 15 puan

8.Kategori: Bin Dokuz Yüz Seksen Dört - George Orwell / 350 sayfa / 20 puan

10. Kategori: Bülbülü Öldürmek - Harper Lee / 320 sayfa / 25 puan

13.Kategori: Efsane Bir Barbaros Romanı - İskender Pala / 379 sayfa / 25 puan

15.Kategori: Tebrizli Şems / Hz.Mevlana / Kimya Hatun - Sinan Yağmur / 768 Sayfa / 40 puan

Toplamda 10 kategori tamamlamışım. 4097 sayfa okuyarak, 185 puan kazandım. 

Tüm etkimlikte emeği geçenlere teşekkürler, bir sonraki etkinliği iple çekiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder