2 Ocak 2015 Cuma

Hoş Gelmişsin 2015!

Merhabalar hepinize!

Yeni yılın ilk postuyla size merhabalar diyorum! Yıl kapanışı için size güzelbir post yazacaktım, aklımdaydı da ama hava şartları, ofisteki yıl kapatma telaşı ve yeni yıl heyecanıyla zaman kalmadı. Olsun ben de sizlere yeni yıl yeni yıl temalı bir post hazırlarım. Başlangıçlar bitişlerden daha heyecanlıdır zaten!

Her ne kadar bu sene yine hayallerim kadar mükemmel olmasa da, bir öncekilere göre çok çok daha güzeldi. Ama bunun sebebi hayallerimin sınırı olmaması ve ciddi anlamda hayal kurarken dozunu kaçırıp, gerçekle hayali karıştırıyor olabilmem. Evet bazen masallardan fırlama bir kız çocuğu olduğum doğrudur!

Ve nedense bu küçük kız çocuğu bu yeni yılda heveslerini azaltmayı ve daha realist gerçekler peşinde koşmaya karar verdi. Hayal kurmak kötüdür demiyorum, vazgeçilmesi gerekir de demiyorum. Diyorum ki gerçekle hayali ayırt edemediğimiz noktada, kendinizi çekip alın diyorum!

Bu defa kendime ördüğüm cam bir fanusun içinde olduğumu ve bu fanusu kırmadan dışarı çıkmam gerektiğini düşünüyorum. Öyle ki bazı zamanlar adeta yaşımdan 50 yaş yaşlıymışım gibi davranıyorum: Genç görünümlü babaanne Elif. Öysaki herkesin dediği gibi: En güzel yaşlarımdayım! Ben iş-ev düzeni diye koştururken benden daha hızlı koşan bir şey vardı: Zaman. İnsan koşarken zaman oldukça yavaşmış gibi geliyor, ama durduğu zaman geçen süreyi fark ediyormuş. O nedenle biraz daha kendime ev dışında vakit ayırmak, daha yeni yerler keşfetmek istiyorum.

Ve tabiki her seneolduğu gibi okumak okumak okumak istiyorum!


Yeni yıl hepinize sevgiyle gülümsesin, elinizden bir anne şevkatiyle tutsun ve her takılıp sendelediğiniz taş sizin için yükseklere çıkan merdivenin bir basamağı olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder