21 Ağustos 2014 Perşembe

Yaz Şenliği-2.Ay Sonuçları (Bu defa güldürmedi)

Merhabalaarr,

Bir şenlik sonucu daha yayınlamadan önce utanç içinde olduğumu sizlere bildirmek istiyorum. Allahım ne kadar yoğun bir hayata adım atmışım ben! Geçen ay öğrencilikten iş hayatına adım atmanın verdiği yeni hayata alışma işlerinden dolayı kitap okuyamamıştım dilediğim gibi ve hayatımda en az okuduğum ay olduğunu düşünmüştüm! Bu ay da ise evimi taşımanın verdiği boşlama var, iki hafta iş çıkışı ev arayan ve geriye kalan iki haftada da ev toplayan bir Elif için iki kitap okuyarak hayatımın en kötü ayını geçirmiş bulunmaktayım(kitap açısından tabili :)) Yoksa yeni iş(aslında eksi ama neyse) ve yeni ev fikri mükemmel güzel bir şey :)

Bu ay sadece 29. kategoriye çalıştım ve muhtemelen önümüz ayda buradan ilerlemeye başlayacağım. Gelelim toplu olarak iki ayda neler yaptığıma :)

3. Kategori: Üvercinka - Cemal Süreya / Yapı Kredi Yayınları / 64 sayfa

5. Kategori: "Keşke"siz Bir Yaşam İçin İletişim -Doğan Cüceloğlu / Doğan Kitap / 200 sayfa (yorum için tık tık.)

11. Kategori: Baba ve Piç - Elif Şafak / Metis Yayınları / 384 sayfa (yorum için tık tık.)

15. Kategori: Açgözlü Turna Balığı - Angel Karalivyeç / Can Yayınları / 96 sayfa

19. Kategori: Kardeşimin Hikayesi - Zülfü Livaneli / Doğan Kitap / 325 sayfa (yorum için tık tık.)

24. Kategori: Çocukluğun Soğuk Geceleri - Tezer Özlü / Yapı Kredi Yayınları / 72 sayfa

29.Kategori: Deliduman - Emrah Serbes/İletişim Yayınları/351 sayfa (yorum için tık tık.) (Daha önce okumadığım Türk-erkek yazar)
                         Boş Koltuk- J.K. Rowling / Doğan Kitap / 592 sayfa(Daha önce okumadığım yabancı-kadın yazar)

Toplam Sayfa Sayısı: 2084 sayfa
Toplam Okunan Kitap Sayısı: 8
Toplam Puan: (8*10)+20=100 puancık :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder